taketimebordercollies.blogg.se

GOTT NYTT ÅR!

Kategori: Allmänt

Här kommer jag dela med mig mina erfarenheter synpunkter och kunskaper kring och om arbetande bordere collies. Det som rör träning ,tävling, bedömning praktisk användning mm mm.

En av de saker jag kommer att börja med är att beskriva berätta och visa hur jag tränar en unghund jag har som heter Take Time Spot. Spot är knappt 8 mån gammal och jag kommer låta er följa hans utveckling här på bloggen. Mina tanker kring Spots träning och hur han utvecklas till en självständig ansvarstagande lyhörd arbetskamrat.

Nya inlägg här kan även följas via facebook http://www.facebook.com/TakeTimeBordercollies

/Jonas

Kommentarer

  • kicki myrberg säger:

    Kul, Jonas! Det ser jag fram emot!

    2013-01-01 | 20:51:36

Kommentera inlägget här: